Drawing back on the ever-evolving stakeholder management theory, this book responds to calls for more empirical research into the managerial sense making of the stakeholder concept. The book explores how managers make sense of stakeholder management, especially in complex and challenging business co...
Drawing back on the ever-evolving stakeholder management theory, this book responds to calls for more empirical research into the managerial sense making of the stakeholder concept. The book explores how managers make sense of stakeholder management, especially in complex and challenging business contexts. Therefore, this book contributes to the advancement of the managerial branch of the stakeholder management theory focussing on managers’ sense making intended as how they interpret and understand social interactions. With this book, the authors offer a contribution grounded on the what, why, when, who and how of stakeholder management which are questions that still arouse considerable interest not only between academics but also among practitioners.
Sul sito Giappichelli, acquistando il pacchetto Cartaceo + Digitale, risparmi! Tutta la praticità di studiare su carta e la comodità dei contenuti digitali sempre con te, un'offerta da non perdere! Seleziona l'opzione sopra Cartaceo+Digitale prima di inserire il libro nel carrello.
Spedizione Gratuita
Per tutti gli ordini a partire da 35€ la spedizione in Italia è gratis!
Il tuo ordine verrà elaborato immediatamente e lo riceverai in due giorni lavorativi, comodamente al tuo indirizzo.
Iscrivendoti alla nostra newsletter, non riceverai spam, ma bensì gli aggiornamenti sulle nuove uscite di tuo interersse, sconti e iniziative promozionali. Inoltre, subito per te, un coupon per una spedizione gratuita